T'agrada la pàgina? comparteix-ho amb tothom
|

|
|
|
|
CASALS
És l’espai idoni per a fer volar la imaginació. Podem ser uns pirates o fer de detectius o ens podem converti en els protagonistes d’una pel·lícula. Tot s’hi val en el nostre casal! Vine a viure una experiència divertida, educativa i segura amb nosaltres!

CASALS ESTIU Un casal ple d’activitats d’aigua, a l’aire lliure, amb jocs esportius, tallers i moltes altres coses que et faran viure un estiu diferent! També anem de colònies, fem sortides i bicicletades!

CASALS DE NADAL Arriben les llums, els reis i el tió, acompanyats de turrons, xocolates i un casal ben diferent. Activitats nadalenques, divertides, tallers i una gran diversitat de jocs.

CASALS DE SETMANA SANTA Enmig el curs escolar, una setmana per viure amb jocs, tallers, gimcanes i mil activitats per trencar el ritme!

|
|
|
comparteix-ho amb tothom